BLOG

Kenapa Badan Susah Nak Kurus? Jom Ketahui 8 Punca Berat Anda Tak Turun.

“Hari ni dah masuk sebulan aku on diet dengan exercise. Mesti dah berpuluh kilo turun ni. Gerenti!!” Tapi bila naik atas alat penimbang.. “Sekilo dua je turun??!!” “Sia-sia je lah habiskan masa dengan zumba, jogging, kawal makan itu ini, tapi resultnya tak memberansangkan. Apa degil sangat lemak-lemak ni?” “Tak ada semangat dah nak kurus lepas Baca lebih lanjut..

Kenapa Jerawat Selalu Naik Di Wajah Anda? Ini Punca Jerawat Datang Menyerang!

 αѕѕαlαмυαlαιĸυм  (。♡‿♡。) Apa khabar semua pembaca setia blog Audela? Sihat? Kak Dela nak tanya ni pernah tak anda terfikir kenapa jerawat boleh tumbuh pada permukaan kulit wajah anda? Kadang-kadang tu jerawat ni tumbuh dekat kawasan yang sama je. Kenapa ye? Untuk pengetahuan anda pertumbuhan jerawat pada wajah menunjukkan ada sesuatu yang tidak kena dengan badan Baca lebih lanjut..

5 Punca Kulit Berjeragat Yang Anda Wajib Tahu.

*•.¸♡ ⒶⓈⓈⒶⓁⒶⓂⓊⒶⓁⒶⒾⓀⓊⓂ ♡¸.•* Halluuuu!! (ღ˘⌣˘ღ) Entry kali ni nak share pasal apa pula ye? Herm 🤔 Sebenarnya Kak Dela suka share tips-tips untuk kecantikan kulit atau masalah berkaitan dengan kulit. Sebab kita kan perempuan. Mestilah kena tahu tips-tips nak jadi cantik ni. Takkan nak melopong je tengok orang lain  cantik kan? (´◔‸◔`) Ramai tak kat sini yang mengalami masalah Baca lebih lanjut..