KESAN WANITA MEROKOK!!

(sumber : https://iluminasi.com/bm/ini-kesan-kesihatan-yang-bahaya-bagi-wanita-merokok.html)   Hai Assalammualaikum semua.   Harini lain sikit ye apa yang Kak Dela nak kongsikan pada korang semua. Baru-baru ni Kak Dela ada baca tentang budak-budak merokok. Yang lebih Kak Dela tak boleh terima adalah budak tersebut adalah PEREMPUAN😡. Sekarang Kak Dela tengok rokok dah jadi kebiasaan kepada masyarakat, bahkan makin ramai Read More..

JENIS KEPUTIHAN WANITA DAN CARA MENGATASINYA

(sumber : https://hellosehat.com/pusat-kesehatan/batuk-penyakit-pernapasan/keluar-kencing-saat-batuk/)   Hai Audela Lovers ❤️   Harini Kak Dela nak tanya korang. Korang pernah tak gatal-gatal apabila datang keputihan? Sampai nak buat aktiviti harian pun rasa terganggu kan. Kadang gatal sampai terluka , bila terluka nak mandi pun tersiksa betul tak 😖. Korang bila jadi camni, pasti fikir macam ni kan:  “kenapa Read More..