Kenapa Badan Susah Nak Kurus? Jom Ketahui 8 Punca Berat Anda Tak Turun.

“Hari ni dah masuk sebulan aku on diet dengan exercise. Mesti dah berpuluh kilo turun ni. Gerenti!!” Tapi bila naik atas alat penimbang.. “Sekilo dua je turun??!!” “Sia-sia je lah habiskan masa dengan zumba, jogging, kawal makan itu ini, tapi resultnya tak memberansangkan. Apa degil sangat lemak-lemak ni?” “Tak ada semangat dah nak kurus lepas Baca lebih lanjut..

Kenapa Jerawat Selalu Naik Di Wajah Anda? Ini Punca Jerawat Datang Menyerang!

 αѕѕαlαмυαlαιĸυм  (。♡‿♡。) Apa khabar semua pembaca setia blog Audela? Sihat? Kak Dela nak tanya ni pernah tak anda terfikir kenapa jerawat boleh tumbuh pada permukaan kulit wajah anda? Kadang-kadang tu jerawat ni tumbuh dekat kawasan yang sama je. Kenapa ye? Untuk pengetahuan anda pertumbuhan jerawat pada wajah menunjukkan ada sesuatu yang tidak kena dengan badan Baca lebih lanjut..

Tak Sangka Oat Mempunyai Banyak Manfaat Untuk Kulit!!

Pernah tak anda menggunakan produk skincare atau produk kesihatan yang mengandungi Avena Sativa/strigosa atau lebih dikenali dengan Oat? Kalau anda semua nak tahu Avena Sativa/strigosa ni telah banyak digunakan di dalam produk penjagaan muka dan juga produk-produk kesihatan. Tahukah anda banyak research berkaitan dengan Oat telah dijalankan dan mereka menyatakan Oatmeal adalah produk semulajadi yang Baca lebih lanjut..