Bagaimana Untuk Memperoleh Haji Mabrur berdasarkan Petunjuk Rasulullah?

Umat muslim seluruh dunia pasti mempunyai satu impian yang paling besar dalam hidupnya iaitu ingin menjejakkan kaki di Mekah dan juga ingin dijemput menjadi tetamu Allah (SWT). Apabila kita telah dijemput menjadi tetamunya sudah tentu lah kita bercita-cita untuk menjadikan haji kita tu haji mabrur,betul?  Sebelum Kak Dela bercerita lebih panjang, mari Kak Dela terangkan Baca lebih lanjut..

Kenapa Badan Susah Nak Kurus? Jom Ketahui 8 Punca Berat Anda Tak Turun.

“Hari ni dah masuk sebulan aku on diet dengan exercise. Mesti dah berpuluh kilo turun ni. Gerenti!!” Tapi bila naik atas alat penimbang.. “Sekilo dua je turun??!!” “Sia-sia je lah habiskan masa dengan zumba, jogging, kawal makan itu ini, tapi resultnya tak memberansangkan. Apa degil sangat lemak-lemak ni?” “Tak ada semangat dah nak kurus lepas Baca lebih lanjut..

Kenapa Jerawat Selalu Naik Di Wajah Anda? Ini Punca Jerawat Datang Menyerang!

 αѕѕαlαмυαlαιĸυм  (。♡‿♡。) Apa khabar semua pembaca setia blog Audela? Sihat? Kak Dela nak tanya ni pernah tak anda terfikir kenapa jerawat boleh tumbuh pada permukaan kulit wajah anda? Kadang-kadang tu jerawat ni tumbuh dekat kawasan yang sama je. Kenapa ye? Untuk pengetahuan anda pertumbuhan jerawat pada wajah menunjukkan ada sesuatu yang tidak kena dengan badan Baca lebih lanjut..