012 2554054 info@audelabeauty.com
5 Khasiat Magika Ginko Biloba

5 Khasiat Magika Ginko Biloba

Salam dan hai! Lama sangat kan Dela tak berkongsi dengan anda semua. Huu.. Bukan apa, saja nak tengok u olls rindu ke kat Dela ni. Dela dok menulis ni, nak juga rasa dihargai…heee Alhamdulillah rupanya ada yang suka dengan sharing kite.. dia komen and say thank...
4 Cara Cuka Epal Menguruskan Badanmu!

4 Cara Cuka Epal Menguruskan Badanmu!

Sis yang mencari kaedah dan petua kurus mesti biasa dengar tentang cuka epal atau apple cider vinegar ni. Cuka Epal ni datangnya dari jus epal merah asli yang diperap sampai jadi cuka kemudian di masak untuk nyah kuman.   Meh Dela kongsikan secara ringkas 4...
Detoks mudah. Langkah 1, 2, 3  je !

Detoks mudah. Langkah 1, 2, 3 je !

Detoks. Nama panjangnya detoksifikasi ialah proses membuang toksin keluar dari badan. Buang toksin keluar dari badan?? *uishh* Bunyi macam payah je kan?   Hihi Ni Dela nak citer, ada satu teknik detoks mudah,  boleh bantu buang lemak dan air berlebihan dari...