diet-lagi-ok_20161117_175849

Kenapa Badan Susah Nak Kurus? Jom Ketahui 8 Punca Berat Anda Tak Turun.

“Hari ni dah masuk sebulan aku on diet dengan exercise. Mesti dah berpuluh kilo turun ni. Gerenti!!” Tapi bila naik atas alat penimbang.. “Sekilo dua je turun??!!” “Sia-sia je lah habiskan masa dengan zumba, jogging, kawal makan itu ini, tapi resultnya tak memberansangkan. Apa degil sangat lemak-lemak ni?” “Tak ada semangat dah nak kurus lepas Read More..

binge-eating-help

Oh No! Saya Makan Tak Henti ! Macam mane ni..!

-Bila ingat balek sebelum ni, macam mana sis makan…… sepinggan nasi membukit….sampai penuh perut sis… Ayam? Kfc snack plate sis sorang je, 2 ketul mana cukup. Tah berapa ketul, tak terkira dah sis lantakkan….   Kalau duduk saja, mulut ni tak mengunyah…rasa tak kena…..macam ada yang kurang.. Mesti nak makan. Kunyah punya kunyah, sedar-sedar dah Read More..

girl-left

Tips Kurus- Water Therapy Rahsia Wanita Jepun

Hai sis! Sis, sis perasan tak? Pernah terfikir tak?     Kenapa hampir semua wanita jepun badan kurus, cantik dan sihat….? Sedangkan kebanyakan wanita negara yang lain…….rata-ratanya bertarung dengan konflik berat badan…..termasuklah negara kita….   Jadi, punca konflik kegemukan ni, bukanlah daripada ekonomi negara ataupun pemimpin. *eh….hihi*   Ok. Apa rahsia nya eh?   Ha…. Rahsianya nya Read More..