ATTENTION ! KHAS UNTUK YG INGIN KURUS DENGAN SERIUS. BACA SAMPAI HABIS !


KURUS MUDAH
dengan
MOCHA FT

TAHU – TAHU DAH KURUS !

photo6104648566875204811

TERBONGKAR ! BAGAIMANA …

0
ORANG

 DALAM TAK SEDAR BERJAYA KURUS DENGAN PANTAS & SELAMAT

 

SEAWAL 3 HARI JE ! 😱😱😱

INILAH ANTARA PENGGUNA MOCHA FT 
YANG DAH KURUS ! !

DALAM TAK SEDAR BADAN DAH SLIM !!

Perubahan yg sangat ketara bukan ?? Makin berseri & cantik akk & abang ni kan ??

Bila badan dah slim & cantik ni, pakai la apa pun mesti akan nampak cantik

Sebelum Sis teruskan pembacaan, Nanad nak bertanya ..

SIS ADA 4 MASALAH
DI BAWAH ??

Dan Sis juga dah cuba mcm2 tapi .....

HASIL TIDAK SEPERTI YG SIS HARAPKAN ??

Atau mungkin sis dah biasa buat

4 perkara berikut

TAPI TAK KURUS JUGAK !

1. Bersenam

Mula-mula memang rajin sis, tapi lama-kelamaan dah tak sempat, selalu je ada halangan, tak boleh nak konsisten.

 

2. Diet

Tak tahan dengan godaan, bila makan bersama keluarga atau kawan-kawan selalu je ‘cheat day’ hehe akhirnya langsung tak jaga makan.

3. Pusat Pelangsingan Badan

Paling banyak wang dah berhabis kat sini tapi masih tak kurus-kurus, konsultan kat sana asyik mintak tambah macam-macam sesi sehingga dah beribu habis kan ?

4. Ubat - Ubatan

Macam-macam ubat dah cuba, bahaya dekat badan kalau tak periksa betul-betul bahan-bahannya dan yang paling teruk bila berhenti makan ubat tu, badan naik mendadak.

JANGAN RISAU SIS ..
KAMI BOLEH BANTU !

ADAKAH INI YG SIS INGINKAN ??

FORMULA TERKINI !!!

UNTUK SIS YANG NAK BODY RAMPING, LANGSING & MELETOP

DENGAN MUDAH, SEDAP DAN BERKESAN !!!

TELAH DI KONSIUM OLEH RIBUAN PENGGEMAR KOPI DI MALAYSIA YG INGIN KURUS RAMPING DGN MUDAH !

MEMPERKENALKAN 

Berat turun seawal 3 hari, hanya minum Mocha Ft,
1 Sachet setiap hari

SELAMAT ! MENGGUNAKAN BAHAN2 SEMULAJADI

MOCHA FT merupakan minuman dari campuran kopi arabica dengan coklat alkali dan susu. Ia juga boleh dikatakan sebagai MEAL REPLACEMENT kerana mengandungi Brown Rice dan Oat Fiber yang dapat memberi kesan kenyang pada kita, dalam 4-5 jam. 

Ia berfungsi sebagai minuman untuk : 

DETOX : Membuang toksin dalam badan     (mengandungi rhubarb)

SLIMMING : Meningkatkan metabolisma  badan & mengawal selera makan               (mengandungi lcarnitine, garcinia cambogia dan grapefruit extract)  

  •   VITALITY : Untuk kekal cergas & bertenaga sepanjang hari (mengandungi kafein dari kopi dan vitamin & mineral premix)
  •  
  •   ANTIOKSIDAN : Untuk mengawal radikal       bebas, memberi kesan awet muda dan kulit yg lebih anjal (mengandungi kopi dan coklat) 

KELEBIHAN – KELEBIHAN

                > Memberi rasa kenyang

                    yg berpanjangan 

                > Menaikkan metabolisma

                > Mengawal selera makan

                > Menambah tenaga

                > Membakar lemak

                > Melawaskan

Mendapat Kelulusan KKM Untuk Kategori Makanan Kesihatan
dan Telah Diuji di Ujian Makmal (SGS)

Fakta Ringkas Mengenai Mocha Ft (FAQ)

10 Sachet / kotak

Keluaran Bumiputra

Kesan detox 24 jam

Tiada kesan sampingan

Rasa – Kopi mocha yang enak

Menggunakan bahan semulajadi

Sesuai untuk lelaki dan perempuan

Boleh di minum pagi atau petang selepas makan

Cara pengambilan- 1 sachet setiap hari bancuh dgn air panas / sejuk

Tidak sesuai untuk yang ada penyakit kronik & ibu mengandung

Ribuan yang telah mencuba dan merasa keberkesanan
MOCHA FT

MUDAH & SELAMAT !!

Hanya 1 sachet setiap hari ...

Jom kita tengok testimoni lagi
!!

Pembuangan makin lawas. Saya dah lost 6 kg lepas minum 20 sachet sahaja. Badan pun dah rasa ringan je.
Sarah
Selangor

Rasa Mocha Ft yg sedap, dapat detox, cergas bertenaga, sentiasa kenyang dan kulit pun semakin cantik !!

Sedar - Sedar Dah Kurus !

BELI MOCHA FT SKRG 

DENGAN HARGA 

BELI 1 BOX – RM 69 / box

BELI 3 BOX – RM 177 *NP : RM207* 

+ FOC 1 POUCH BAG

BELI 6 BOX – RM 354 *NP : RM 414*

+ FOC 2 POUCH BAG

Dapatkan MOCHA FT SEKARANG dengan 60 hari waranti, 100% jaminan wang dikembalikan !

Klik Button “ORDER SEKARANG” Di Bawah Untuk Tempahan

Soalan Lazim

Masih ragu – ragu untuk membeli Mocha Ft ? Dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk membantu anda membuat keputusan.

Kelebihan utama Mocha Ft ialah ia merupakan meal replacement yang memberikan rasa kenyang selama 4-5 jam. Selain itu ia juga dapat membuang toksin dalam badan serta meningkatkan metobalisme badan untuk mengawal selera makan.

Mocha Ft sesuai diminum oleh sesiapa yg mahu menurunkan berat badan, berumur lingkungan 18 tahun keatas yang tidak mempunyai apa-apa penyakit yang kritikal. Jika anda mempunyai penyakit tertentu, anda dinasihatkan untuk dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

Mocha ft tidak sesuai diminum oleh wanita yang mengandung, wanita yang berpantang, ibu menyusu dibawah 6 bulan, kanak-kanak dan golongan yang mempunyai penyakit-penyakit kritikal seperti sakit jantung dan sebagainya.

Cara minum dan pengambilan Mocha Ft ialah dengan mengambil 1 sachet setiap hari, samada pagi atau petang sebelum atau selepas makan. Bancuh dengan air sebanyak 100 ml air (boleh diminum sejuk atau panas). Mocha Ft juga boleh diminum pada waktu malam, akan tetapi tidak digalakkan agar tidak mengganggu tidur anda kerana Mocha Ft membuatkan anda kekal cergas dan tidak mengantuk.

Mocha ft mengandungi kopi dan coklat yang mana ia dapat membantu mengawal radikal bebas dan menampilkan kesan awet muda dan kulit yang anjal.

Bagi golongan yang mempunyai penyakit cyst dan fibroid, ia digalakkan minum Mocha Ft, kerana kandungan kopi dapat mengecutkan cyst dan fibroid tersebut. Walau bagaimanapun adalah lebih baik dapatkan nasihat doktor anda terlebih dahulu jika penyakit anda kritikal.

Boleh, kerana mocha ft menggunakan stevia iaitu dikenali sebagai pengganti gula. Akan tetapi digalakkan hanya mengambil 1 sachet sehari, kerana mocha fit mengandungi karbohidrat dari bahan-bahan seperti susu skim, malt powder dan non dairy creamer kemungkinan mempunyai nilai kalori yang akan mengganggu sedikit paras gula dalam darah. Walau bagaimanapun ia tidak akan membahayakan jika tidak minum secara berlebihan atau boleh juga dapatkan nasihat doktor anda terlebih dahulu.

Jika anda konsisten minum Mocha Ft setiap hari, bersenam dan makan makanan yang sihat, InsyaAllah dalam 10-30 hari boleh nampak kesannya kerana dengan Mocha Ft anda akan detox setiap hari dan jumlah pengambilan makanan anda akan lebih terkawal.

WhatsApp Whatsapp Us!